تجلیل از برگزیدگان اولین رویداد ملی جایزه جوانی جمعیت دراصفهان

در آیینی از ۱۵ برگزیده اولین رویداد ملی جایزه جوانی جمعیت کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور تجلیل شد.

 رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور در این آیین گفت: از ۲۰۰ ایده، تجربه و فعالیت ارسالی از کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور به دبیرخانه این رویداد ملی،۴۰ اثر انتخاب و از صاحبان ۱۵ اثر برگزیده تجلیل شد.


حجت الاسلام کمال الدین خداداده افزود: ۲۷ هزار کانون فرهنگی، هنری مساجد در کشور فعالیت فرهنگی می‌کنند که بخشی از این فعالیت‌ها در حوزه خانواده و جمعیت است.

او اضافه کرد: در آیین پایانی اولین رویداد ملی جایزه جوانی جمعیت کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور، احکام ۵۰ کانون که باید تخصصی در حوزه جمعیت فعالیت داشته باشند ابلاغ شد.


محمد اسماعیل اکبری رئیس کارگروه جمعیت مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در این آیین با بیان اینکه رشد سالمندی و کاهش جمعیت دو بحران اساسی در کشور است گفت: سیاست‌های حاکمیتی و دولتی در حوزه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت کاملا دلسوزانه و تعبدی است و باید همه دلسوزانه فعالیت داشته باشنیم تا در عمل هم نتیجه دهد.

مدیرکل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد هماهنگی نیز گفت: با هدف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برنامه‌هایی همچون راه اندازی بخش مشاوره حضوری و مجازی مبلغان فرزند آوری را در حال اجرا دارد.


زهرا سادات موسوی پناه افزود: قرار است تا پایان سال هزار کانون فرهنگی، هنری مساجد در کشور، تخصصی در حوزه جمعیت فعالیت داشته باشند. سه میلیون نفر در سراسر کشور عضو کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد هستند که نیمی از آنها، بانوان اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.