اجرای طرح منطقه بندی بهزیستی شهرستان شیراز

مدیرکل بهزیستی فارس از اجرای طرح منطقه‌بندی بهزیستی شیراز به جهت گستردگی این کلان شهر و به منظور ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به جامعه هدف خبر داد.

 محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در مراسم معارفه سرپرست بهزیستی منطقه ۲ شیراز اظهار کرد: این مرکز به جهات مختلف از جمله موقعیت جغرافیایی خاص این منطقه بسیار حائز اهمیت و مورد توجه است.

 او در ادامه جنس کار در بهزیستی شیراز را متفاوت و دارای گستردگی و پیچیدگی عنوان کرد و گفت: با توجه به گستردگی کلان شهر شیراز و به منظور نظارت اثر بخش، میدانی و ارتقای کیفیت خدمات رسانی به جامعه هدف معزز و با در نظر گرفتن دستورالعمل و تشکیلات سازمانی بهزیستی شهرستان شیراز به ۳ منطقه تقسیم بندی شده است.

مدیر کل بهزیستی فارس همچنین اظهارامیدواری کرد: با منطقه بندی و تقسیم وظایف، در عین تشریک مساعی و هم گرایی روسای ۳ منطقه با یکدیگر و معاونت‌های تخصصی با همکاری و همدلی نیرو‌های کارآمد و متخصص بهزیستی در جهت ترقی سازمان و خدمت رسانی هدفمند و بهینه به جامعه هدف معزز فعالیت کنند.

خیابان حضرتی، خیابان شاهزاده قاسم، بلوار سیبویه، خیابان بنی هاشمی، میدان احمدی و سه راه طالقانی به جهت تراکم جمعیتی جامعه هدف، بخشی از مناطق تحت شمول منطقه ۲ بهزیستی هستند، همچنین نقشه کامل مناطق تحت نظارت هر ۳ منطقه مدیریتی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، سحر احمدی به عنوان سرپرست بهزیستی منطقه ۲ شیراز معرفی شد.

برچسب ها: منطقه ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار