انجام بیش از ۱۸ میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال بیش از ۱۸ میلیون تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی این استان انجام شده است‌.

سید شهرام کهریزی گفت : در فروردین ماه امسال بیش از ۱۸ میلیون تردد وسایل نقلیه در سطح کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ثبت شده است.

وی افزود: از مجموع ترددهای انجام شده در محورهای مواصلاتی، بیش از ۲ میلیون تردد توسط وسایل نقلیه سنگین و ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد توسط وسایل نقلیه سبک انجام شده که تردد وسایل نقلیه سبک نسبت به سال گذشته افزایش ۴ درصدی داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیشترین تردد را مربوط به محور کرمانشاه به بیستون با ۹۱۲ هزار تردد و کمترین تردد را مربوط به محور سنقر به میان‌راهان با ۸ هزار تردد اعلام کرد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، تعداد تردد ورودی وسایل نقلیه به محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه یک میلیون و ۳۵۲ هزار و تعداد تردد خروجی وسایل نقلیه یک میلیون و ۴۸۰ هزار بوده است.

کهریزی تصریح کرد: تعداد تردد ورودی وسایل نقلیه به محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه یک درصد و تعداد تردد خروجی وسایل نقلیه از استان ۹ درصد در ایام فروردین ماه سال‌جاری افزایش داشته است.

وی افزود: ۵۲ سامانه ثبت تخلف هوشمند، پنج دستگاه توزین حین حرکت، ۹۶ دستگاه تردد شمار، ۶ دستگاه تابلو پیام متغیر و ۳۳ دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به صورت شبانه روزی فعال و ایمنی کاربران جاده‌ای را فراهم می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.