آزادی ۸ زندانی جرایم غیرعمد در استان اردبیل

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل از فراهم شدن زمینه آزادی ۸ نفر از محکومان جرایم غیرعمد و مالی از زندان‌های این استان همزمان با دهه کرامت خبر داد.

کریم‌الله محبوبی اُناری گفت: این هشت نفر که به دلیل جرایم غیرعمد و مالی دوران محکومیت خود را سپری می‌کردند، با مشارکت جمعی از خیران، دانش‌آموزان و اولیای آنها و مسئولان دبستان ابتدایی پسرانه راهیان صادق ۲ اردبیل به مناسبت دهه کرامت از زندان آزاد شدند.

او افزود: مبلغی حدود ۵۰۰ میلیون ریال برای آزادسازی این هشت محکوم جرایم غیرعمد و مالی مورد نیاز بود که با جمع‌آوری آن در مراسمی که روز گذشته در دبستان ابتدایی پسرانه راهیان صادق ۲ اردبیل برگزار گردید، زمینه بازگشت آنها به آغوش خانواده‌هایشان فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با اشاره به آزادی ۲۴ زندانی جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ محکومیت ۵۳۹ میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال از ابتدای سال جاری بیان کرد: بیش از ۲۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی واجد برخورداری از کمک‌های ستاد مردمی دیه دوران محکومیت خود را سپری می‌کنند و چشم‌انتظار حمایت خیران برای آزادی از زندان هستند.

او اضافه کرد: علاقه‌مندان برای مشارکت در امر خداپسندانه آزادسازی این زندانیان جرایم غیرعمد و مالی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب جاری ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ ستاد دیه اردبیل نزد بانک ملت و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ و یا شماره حساب جاری ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ واریز نمایند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.