رویداد خلاقیت محور طوفان بیداری

رویداد طوفان بیداری با هدف تولید محتوای خلاقانه درباره فلسطین برگزار خواهد شد.

رویداد تولید محتوای خلاقانه درباره فلسطین روز جمعه ۲۸ اردیبهشت با حضور اهالی هنر، فرهنگ و رسانه در محل مرکز اصحاب هنر و رسانه استان مرکزی با نام اختصاری ماهور برگزار خواهد شد.

این رویداد با هدف گفتمان سازی، تبیین و روشنگری در موضوعات اخیر مرتبط با فلسطین در فضای فرهنگی استان مرکزی طراحی شده است. از جمله محور‌های این رویداد تبیین ابعاد خیزش دانشگاهیان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیستی، محکومیت سکوت نهاد‌های بین المللی در مقابل قریب به هفتاد سال اقدامات ضد حقوق بشری صهیونیست‌ها در منطقه و جهان، روشنگری درباره تاریخچه جنایات، ظلم و اشغالگری رژیکم جعلی اسرائیل و تبیین دستاورد‌های محور مقاومت از طوفان الاقصی تا وعده صادق است که شرکت کنندگان می‌توانند در قالب‌های پوستر، موشن گرافیک، تولیدات ویدیویی و سایر قالب‌های هنری و رسانه‌ای به تولید محتوا در این خصوص بپردازند.

برای آثار برگزیده این رویداد در مجموع ۵۰ میلیون تومان جوایز نقدی در نظر گرفته شده است. با مشارکت پارک علم و فناوری استان و بنیاد ملی نخبگان برای آثار برگزیده لوح تقدیر و برای تمامی شرکت کنندگان در رویداد گواهی حضور در نظر گرفته شده و امکان استقرار گروه‌ها و تولید کنندگان برتر در مرکز رشد نیز فراهم است. 

مهلت ثبت نام در رویداد تا پایان وقت اداری ۲۵ اردیبهشت است. ثبت نام از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره پیامکی ۱۰۰۰۸۶۱۴۴۸۸ و یا از طریق مراجعه به پیوند http://mahoor-astp.ir/palestine امکان پذیر است.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۸۶۰۰۰۹۸۶ نیز تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.