کتابخانه مرکزی اردبیل نیازمند بازطراحی است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: کتابخانه مرکزی اردبیل به باز طراحی اساسی نیاز دارد تا خدمات دهی آن طبق استاندارد‌ها افزایش یابد.

پروانه رضا قلیزاده گفت: در حال حاضر از ۵۰ نوع خدمت تعریف شده در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، حدود ۳۰ نوع خدمت در کتابخانه مرکزی اردبیل به اعضا و مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود که در صورت باز طراحی این کتابخانه، میزان و سطح خدمات آن افزایش خواهد یافت.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با بیان اینکه کتابخانه مرکزی اردبیل جزو نخستین کتابخانه‌های کشور است، گفت: در بازطراحی این کتابخانه باید بخش‌های مربوط به ارائه خدمات به سالمندان، نابینایان، ناشنوایان پیش بینی شده و بخش کتاب صوتی آن توسعه یابد.
به گفته او، با توجه به مرکزیت این مجموعه و قرار گرفتن در جوار منطقه گردشگری شورابیل اردبیل، بازطراحی کتابخانه مرکزی از ضروریات است.
رضاقلیزاده همچنین از برگزاری برنامه آموزش کتابداران کشور خبر داد و گفت: این برنامه آموزشی کلان تابستان امسال به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد و از نظر فرهنگی و علمی و ارتقا خدمات رسانی کتابخانه‌ها رویداد مهمی در استان اردبیل رخ خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.