لزوم جلوگیری از معطلی ناوگان حمل و نقل در مراکز خرید محصولات کشاورزی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: اگر ناوگان حمل و نقل و کامیون‌ها در مراکز تخلیه معطل نشوند نیازی به جذب ناوگان حمل و نقل از استان‌های دیگر نیست.

عادل مصدقی گفت: برداشت محصولات پاییزه مانند جو در شمال استان مانند گمیشان آغاز شده و تا هفته آینده نیز با خرید تضمینی کلزا گسترش می‌یابد.

او ادامه داد: هم اکنون ۱۳ هزار و ۸۸۴ ناوگان حمل و نقل مانند وانت بار‌ها، انواع کامیونت، کامیون و تریلی در استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۹ هزار ناوگان مختص حمل محصولات کشاورزی است.

عادل مصدقی با بیان اینکه روزانه حدود ۲ هزار و دویست بارنامه برای حمل ۲۲ تا ۲۳ هزار تن محصول صادر می‌شود گفت: اگر ناوگان حمل و نقل و کامیون‌ها برای تخلیله محصولات کشاورزی مانند گندم و کلزا در مراکز تخلیه معطل نشوند نیازی به جذب ناوگان حمل و نقل از استان‌های دیگر نیست.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان ادامه داد: در این راستا در جلسه‌ای که با مسئولان غله داشتیم برای افزایش ساعت کاری این مراکز و اضافه شدن کارگر و تجهیزات بارگیری و تخلیه تصمیم گیری شد که امیدواریم موثر باشد.

مصدقی گفت: به اتحادیه بار استان هم فراخوان دادیم تا در صورت نیاز از استان‌های دیگر ناوگان حمل و نقل جذب کند.


پیش بینی می‌شود امسال حدود دو میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در گلستان برداشت بود که ۱ میلیون و دویست هزار تن آن گندم خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.