توزیع ناعادلانه، مشکل فضای سبز شهر فارسان

رئیس شورای اسلامی شهرستان فارسان گفت: سرانه فضای سبز فارسان از میزان استاندارد کشوری بالاتر است، اما متمرکز است و برخی نقاط از این نعمت محروم هستند.

مهری امینی اظهار داشت: در قسمت‌هایی از شهر فضای سبز به صورت متمرکز و بعضی از قسمت‌ها به خصوص منطقه‌های کمال‌الدین و گودال چغا از نظر فضای سبز و پارک محروم هستند.

وی با اشاره به مطالبه بیست ساله مردم برای احداث پارک بانوان، افزود: طبق مصوبه سفر رئیس‌جمهور باید در شهر فارسان، جونقان و بابا حیدر سه پارک بانوان احداث شود، اما هنوز مدیریت شهری زمینی برای این موضوع در نظر نگرفته است.


بیشتر بخوانید


امینی اضافه کرد: با توجه به موضوع عفاف و حجاب و نیاز بانوان شهر فارسان به فضای ایمن و مناسب جهت ایجاد فضای فرهنگی ورزشی و همچنین احداث بازارچه بانوان جهت عرضه محصولات تولیدی بانوان توانمند شهر، نیاز به احداث پارک بانوان بیش از پیش ضروری می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی امینی
۲۳:۲۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
متاسفانه به خاطر اینکع شهر فارسان همراه با رشد کشور رشد نکرده همه ازاین شهر مهاجرت کرده اند نه فضای تفریحی مناسب نه فضای گردشگری مناسب نه بازارهای خوب چرا مردم شهر فارسان برای تامین یک جنس به قیمت ارزانتر و با تنوع بیشتر به شهرکرد بروند...فارسان واقعا بهترین آب و هوا و ظرفیت برای زندگی و گردشگری دارد ولی مسئولین به شدت کوتاهی میکنند...آسفالت بی کیفیت، شهرسازی بدشکل و بی قاعده،من جوان فارسانی که ازین شهر مهاجرت کردم شما به فکر آیندگان باشید...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۵۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ماشالا اینقدر هست که کارمندای شهرداری هرکی واسه خودش از زمین های شهرداری که واسه عموم مردمه میفروشه هیشکی هم نمیفهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام تشکر از خانم امینی که واقعاً پیگیر هستند متاسفانه شاهد هستیم که شهرداری در حال فروش قسمت‌هایی ازهمین اندک فضای سبز موجود در شهرفارسان قسمت قلمستان هستند که از مسئولین خواهش میکنم جلوی این کار بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۰۷:۰۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
شهر فارسان نیاز به زیر ساخت های اموزشی و فرهنگی و سرانه فضای سبز بهتر و پاساژهای شیکتری دارد
فارسان میتواند مرواریدی در دل زاگرس مرکزی و استان با م ایران چهارمحال بختیاری شود
آخرین اخبار