فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته ادامه دارد

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فعالیت سامانه بارشی در نواحی غرب و شمال غرب کشور تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  روند بارش ها تا پایان امشب  ادامه دارد گفت: بارش‌ها در مناطقی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، جنوب اردبیل و شمال خوزستان شدید خواهد بود.

وی ادامه  داد: برای فردا ۲۵ اردیبهشت ماه هم در شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، شمال شرق، دامنه‌های زاگرس، استان‌های لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مناطقی از فارس، شمال کرمان و یزد، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان  با بیان اینکه برای روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در مناطقی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق، جنوب، جنوب غرب و استان‌های خوزستان، شمال بوشهر، شمال فارس، کرمان، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید رخ خواهد داد گفت: در روز جمعه نیز برای شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق بارش‌ها تداوم خواهد داشت.

وی  با بیان اینکه  ساعات بعدازظهر روز جمعه، انتظار رگبار و رعدوبرق در دامنه‌های زاگرس نیز وجود دارد گفت: در ۳ روز آینده در بیشتر مناطق کشور وزش باد شدید خواهد بود، به‌ویژه در نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز که می‌تواند در مناطق مستعد خیزش گردوخاک را نیز ایجاد کند. 

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
بارون اومد منجات کسی نه بود به ملت ایران رحم کنید بیشتر کشاورزان
آخرین اخبار