طاهری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مجلس دوازدهم باید دغدغه‌های اقتصادی مردم را حل کند/ برای تحقق شعار سال خلأ قانونی نداریم

منتخب مجلس دوازدهم گفت: بزرگترین اولویت نمایندگان حل دغدغه مردم در مسائل اقتصادی و معیشتی است.

مصطفی طاهری منتخب مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به مهمترین اولویت‌های نمایندگان در مجلس آتی گفت: بزرگترین اولویت ما حل کردن دغدغه مردم در مسائل اقتصادی و معیشتی است و مجلس با توجه به ظرفیت‌ها و نیاز‌ها موظف به قانون گذاری و نظارت است.

طاهری افزود: یکی دیگر از مهمترین ماموریت‌های مجلس دوازدهم که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد پیاده سازی عملی برنامه هفتم توسعه است چرا که برنامه‌های توسعه گذشته تا حدودی به صورت ویترینی اجرا شد.

منتخب مجلس دوازدهم متذکر شد: یکی دیگر از وظایف منتخبان مجلس پیش رو حفظ آرامش جامعه و پرهیز از حاشیه است و اگر اختلافی بین قوای مجریه و مقننه پیش آمد نباید به جامعه سرایت کند در معنای واقعی کلمه مردم باید حس کنند که ما واقعا به دنبال حل مشکلات و دغدغه‌های آنان هستیم.

وی با اشاره به نقش مجلس دوازدهم در تحقق شعار سال افزود: در حوزه جهش تولید خلأ قانونی وجود ندارد و چندین قانون پایه در این زمینه داریم و اگر دولت به اجرای آنها بپردازد به تحقق شعار سال نزدیک می‌شویم. 

طاهری تاکید کرد: مشارکت مردم در حوزه اقتصاد نیازمند تامل و کار فکری است مثلا پروژه سهام عدالت موفق نبود و کارخانه‌ها را بی صاحب کرد و مدل‌های دیگری نیز در گذشته اجرا شد که چندان موفقیت آمیز نبود؛ بنابراین باید برای وارد کردن مردم به مشاغل خرد و کلان باید آنها را آموزش دهیم و زیر ساخت‌های لازم را فراهم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۱:۱۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جهانی شدن یک فراینده ای است که گردن ما ملت ایران را گرفت و در این پروژه هم دولت مردان ما اعم از چپ و راست انچه که به نفع خودشان بود اجرا کردن امروزه دست اندرکاران صندوق بین المللی پول و بانک جهانی با چشمان حیرت زده دز حال تماشای یک سناریوی اند که بشریت به چشم خود ندید و نخواهد دید نسلی ملتی را با عنوان هدفمند کردن یارانه ها و با این توجیه که چون سوخت در ترکیه گران است را به نابودی کشانیدن و اینک با به تعطیلی کشانیدن مملکت راضی نیستند در این شرایط سخت اقتصادی ملت دو روز کار کند
آخرین اخبار