جریمه نقدی فروشنده غیرمجاز بنزین در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از مجازات سنگین برای متخلف فروش غیرمجاز بنزین در استان اردبیل خبر داد.

علی رحیمی‌آذر گفت: صاحبان یکی از جایگاه‌های سوخت در اردبیل که اقدام به فروش غیرمجاز بنزین کرده بود، به پرداخت سه میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزان تخلف محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: پرونده یکی از جایگاه‌های سوخت اردبیل از باب فروش غیرمجاز سوخت هفت هزار و ۵۷۷ لیتر بنزین بود که ارزش ریالی آن یک میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال تعیین شده بود.
رحیمی آذر گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به این پرونده رسیدگی کرد تا با بررسی پرونده و ارائه نشدن اسناد و مجوز‌های قانونی عرضه و فروش این میزان سوخت تخلف محرز شناخته شد و متهم به پرداخت سه میلیارد و ۱۴۶ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر میزان تخلف محکوم شد.
او افزود: این شعبه همچنین حکم به پرداخت یک میلیارد و ۵۷۳ میلیارد ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت مال از بین رفته محکوم کرد.
رحیمی آذر در ادامه گفت: مأموران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شهر اردبیل گزارش تخلف را در بازرسی از یک جایگاه سوخت اعلام کرده بودند و پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل به مبارزه بی امان تعزیرات حکومتی با عوامل قاچاق کالا، ارز و سوخت اشاره کرد و ادامه داد: برای قاچاقچی سیگار در مشگین‌شهر نیز جریمه معادل ۷۱۵ میلیون ریال اعمال شد.
رحیمی‌آذر افزود: در این پرونده قاچاق ۳۵ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی به ارزش ۷۱۵ میلیون ریال در شعبه اول بدوی رسیدگی و تخلف قاچاق کالا و ارز به درستی تشخیص داده شد.
او بیان کرد: شعبه به دلیل رعایت نکردن مدارک قانونی اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق متهم را به پرداخت ۷۱۵ میلیون ریال معادل برابر ارزش ریالی کالای جریمه نقدی محکوم کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: پلیس آگاهی مشگین‌شهر این پرونده را با بررسی از یک باربری گزارش داده بود تا در این پرونده به تخلف فرد قاچاقچی رسیدگی شود.
رحیمی‌آذر گفت: تمام تلاش ما بر این است تا در سریعترین زمان به پرونده‌های ارسال شده به تعزیرات رسیدگی و احکام قانونی نیز صادر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار