تجهیز بیمارستان‌های ملایر با خرید ۵۰ میلیارد ریال تجهیزات جدید

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: ۵۰ میلیارد ریال تجهیزات جدید پزشکی برای بیمارستان‌های مهر، امام حسین (ع) و امیرالمومنین (ع) ملایر خریداری شد.

کریم میرزایی افزود: رادیولوژی دیجیتال موبایل یکی از این تجهیزات است که این دستگاه پرتابل امکان تصویربرداری را در بخش‌های مختلف بیمارستان همچون اتاق عمل، ICU و اورژانس فراهم می‌کند و به تشخیص سریع‌تر و دقیق‌تر بیماری‌ها کمک می‌کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر از خرید ونتیلاتور پرتابل هم خبر داد و گفت: این دستگاه برای کمک به تنفس بیمارانی که به طور موقت یا دائمی دچار نارسایی تنفسی هستند، استفاده می‌شود.

میرزایی به خرید الکتروشوک برای درمان آریتمی‌های قلبی و الکتروکاردیوگراف برای ثبت نوار قلب و کمک به تشخیص بیماری‌های قلبی اشاره کرد و گفت: یک دستگاه مانیتور علائم حیاتی نیز خریداری شد که این دستگاه برای پایش علائم حیاتی بیمار همانند ضربان قلب، فشار خون، تنفس و سطح اکسیژن خون استفاده می‌شود.

وی از دیگر تجهیزات به پمپ‌های تزریق سرنگ و سرم برای تزریق دقیق و منظم دارو‌ها به بیماران و ساکشن جراحی برای تخلیه مایعات و ترشحات از بدن بیمار در حین عمل جراحی اشاره کرد.

شهرستان ملایر دارای بیمارستان‌های امام حسین (ع)، مهر و تامین اجتماعی دکتر غرضی با بیش از ۵۰۰ تخت بیمارستانی و کلینیک تخصصی امید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.