با حضور مخبر صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در تهران

عملیات اجرایی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با حضور مخبر در تهران انجام شد.

 با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، عملیات اجرایی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی قرارگاه جهادی مسکن شهر تهران با رویکرد نوسازی بافت‌های فرسوده و استفاده از اراضی ناکارآمد با تامین خدمات لازم و اجرای شعار سال ۱۴۰۳ آغاز شد.

همچنین افتتاح ۱۵ هزار واحد مسکن در بافت فرسوده شهر تهران که بعد از اعمال مشوق‌ها و صدور پروانه به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند در پروژه محله الگوی ۶۰ هکتاری تهرانسر برگزار خواهد شد. 

سازمان ملی زمین و مسکن با هدف توسعه شهری در تفاهمی مشترک با شهرداری تهران و کمیته امداد امام‌خمینی (ره) طراحی و اجرای محله الگو را با تاکید بر معماری ایرانی-اسلامی در منطقه ۲۱ تهران و تهرانسر با ظرفیت ۱۲ هزار نفر به اتمام رساند.

در طراحی این محله الگو و برای رفع همه‌جانبه نیاز‌های شهروندان و ساکنان این محله سرانه‌های خدماتی تامین شده و رویکرد این محله شامل شهر دوستدار محیط زیست است.

در تامین سرانه‌های مختلف این محله، ۵۰ هزار متر مربع کاربری فضای سبز و بوستان‌های محله، ۳۳ هزار متر مربع کاربری فضای آموزشی، ۱۸ هزار مترمربع کاربری فضا‌های ورزشی، ۱۷ هزار مترمربع کاربری محیط‌های درمانی و ۱۰ هزار متر مربع فضای فرهنگی و مذهبی در نظر گرفته شده است.

 

برچسب ها: مسکن ، دولت سیزدهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
تو رو خدا مصالح ساختمانی رو دریابید چرا قیمت ها نسبت به بهمن ۱۴۰۲ اینقدر گران شده است.
مسکن ملی با این شرایط می خوابد
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۵:۵۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
شهرهای اقماری اطراف تهران برای هر گونه مخاطرات و بلایای طبیعی همچون زلزله می‌باید افزایش یابند
آخرین اخبار