معرفی دانش آموزان دختر برتر قمی در جشنواره نوجوان سالم

۱۳۵ دانش آموز دختر قمی در جشنواره نوجوان سالم برتر شناخته شدند.

در اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی سیزدهمین از ۱۳۵ دانش آموز دختر در ۲۰ رشته هنری تجلیل به عمل آمد.

این جشنواره در ۲۰ رشته هنری و داستانی شامل کوتاه، نقاشی، شعر، انشا، تصویر گری، روایت گری و چند رسانه ای، عکاسی، خلق شخصیت، موشن گرافیک، مقاله، فیلم کوتاه، روزنامه دیواری و تولید دیجیتال در مقاطع ابتدایی و متوسطه برگزار شد.

علیرضا کاظمی، قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر ضرورت کسب دانش و مهارت در انتخاب‌های درست در دوره نوجوانی و جوانی، گفت: آسیب‌های اجتماعی در همه ابعاد دوران زندگی انسان وجود دارد ولی نوجوانان در معرض آسیب بیشتر هستند باید مراقبت بیشتری کنند.

وی نگرش‌ها و باور‌های غلط نسبت به مسائل و موضوعات را یکی از عوامل ایجاد آسیب‌ها عنوان کرد و افزود: ما وظیفه داریم از سلامت خودمان حفظ و حراست نماییم و با کسب مهارت‌های لازم باید یاریگر همدیگر و اطرافیان باشیم تا در مسیر و انتخاب غلط قرار نگیرند.

کاظمی با بیان اینکه دانش آموزان باید از قرآن کریم برای سلامت روحی و روانی و آرامش ذهنی بهره ببرند، گفت: بر اساس تعالیم قرآنی نماز و انفاق دو عاملی هستند که می‌توانند در رشد و تعالی روح و روان تاثیر گذار باشند.

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر بر استفاده از تولیدات هنری دانش آموزان در بستر فضای مجازی تاکید کرد و گفت: محصول و آثار هنری که از این جشنواره بیرون می‌آید می‌تواند با توزیع مناسب در شبکه‌های اجتماعی یاریگر دیگر افراد جامعه باشد.

وی افزود: یاریگری شامل کوچکترین کمکی است که هر کس می‌تواند داشته باشد و در سعادت جامعه نقش داشته باشد و باید نقش یاریگری نیز در نظام آموزش و پرورش تقویت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.