۲ هزار سامانه تصویربرداری جدید در جاده‌های کشور نصب می‌شود

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ۶ هزار سامانه هوشمند در راه‌های کشور وجود دارد که طی امسال ۲ هزار دستگاه دوربین‌ جدید نصب می‌شود.

مخبر معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی در برنامه رهیافت رادیو اقتصاد با بیان اینکه ما در حال حاضر در تمامی محور‌های کشور بیش از ۶۰۰۰ سامانه حمل و نقل هوشمند داریم، گفت: این دوربین‌ها شامل ثبت تخلفات جاده‌ای است به طوری که بیش از ۲۳۷۰ دوربین ثبت تخلفات که عمدتا ثبت تخلفات سرعت است در جاده‌های کشور نصب شده است.

وی افزود: همچنین ۱۰۶۰ دوربین نظارتی در نقاط مهم جاده‌ها مانند گردنه‌ها و نقاط حادثه خیز داریم که بصورت آنلاین وضعیت جاده‌ها و شرایط جوی ترافیکی را رصد می‌کنند.

مخبر اظهار کرد: بیش از ۲۸۰۰ شمارنده ترافیک داریم که در حوزه برنامه ریزی استفاده می‌شود که در مجموع بیش از ۶ هزار دستگاه دوربین در جاده‌های کشور نصب شده و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته امسال ، ۲ هزار سامانه دیگر اضافه می‌شود.

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توضیح داد: این ۲ هزار دوربین جدیدی که  در جاده‌های کشور نصب می‌شود شامل هزار دستگاه جدید دوربین نظارتی است و  تکنولوژی جدید هم وارد دوربین های نظارتی در جاده های کشور می شود‌.

خبرنگار: محبوبه کباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
حداقل پنج دقیقه به پنج دقیقه عکس اون دوربین رو بذارن تو اینترنت ببینیم
آخرین اخبار