مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) را با ما به اشتراک بگذارید

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند از مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) در قالب فیلم و عکس (بدون لوگو) برای ما ارسال کنید.

یازدهم ذی القعده مصادف با میلاد با سعادت امام هشتم شیعیان ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است. ایرانیان عشق و علاقه ویژه‌ای به امام رضا (ع) دارند و فضایل اخلاقی و رفتاری آن حضرت نه تنها شیعیان بلکه پیروان سایر مذاهب را نیز شیفته خود ساخته است. همه ساله با فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) شیعیان در سراسر کشور مراسم جشن برگزار می‌کنند و به امام رئوف خود ابراز ارادت می‌کنند.

به همین مناسبت باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) در قالب فیلم و عکس (بدون لوگو) از اقصی نقاط کشور برای ما ارسال کنید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

 

جشن میلاد امام رضا

پرچم متبرک حرم امام رضا

زیارت پرچم توسط کودکان

مراسم پیاده روی

زائران در حرم امام رضا

نقاره زنی

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۵:۵۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
السلام علیک یا حضرت امام صدیق شهید معصوم مظلوم غریب شمس الشموس سلطان طوس علی بن موسی ایها الرضا علیه السلام مددی . التماس دعا و صلوات .
United States of America
ناشناس
۱۵:۳۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
اسلام‌ علیک یا امام رضا
Germany
تاریخ بخوانید
۱۳:۲۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
زادروز امام رضا(ع) را پنجشنبه یا جمعه، ۱۱ ذی‌القعده یا ذی‌الحجه و یا ربیع الاول سال ۱۴۸ ،۱۵۱ق یا ۱۵۳ق نقل کرده‌اند.[۹] کلینی، صاحب اصول کافی[۱۰] و بیشتر علما و و مورخان[۱۱] سال تولدش را ۱۴۸ق نقل کرده‌اند ،ضمنا بابت مادر ایشان هم اختلافی هست و دوتا از زنان امام موسی بعنوان مادر امام رضا در تاریخ ذکر شده و بابت فرزندانش و زنانش هم اختلاف نظری هست،
آخرین اخبار