استاندار ایلام:

روابط‌عمومی‌ها آیینه تمام‌نمای دستگاه‌های اجرایی هستند

استاندار ایلام با اشاره به اینکه روابط‌عمومی‌ها آیینه تمام‌نمای دستگاه‌های اجرایی هستند گفت: دوره آموزشی رسانه و روابط‌عمومی برای مدیران برگزار شود.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در همایش تجلیل از روابط‌عمومی‌های برتر استان با بیان این‌که روابط‌عمومی‌ها آیینه تمام‌نمای دستگاه‌های اجرایی هستند، اظهار داشت: روابط‌عمومی‌ها نسبت به اطلاع‌رسانی، بر اساس واقعیت‌ها بیشترین تلاش را داشتند که از همه آنها قدردانی می‌شود.
 
وی در ادامه با بیان اینکه دوره آموزشی رسانه‌ای برای مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شود افزود: روابط‌عمومی‌ها باید عملکرد‌ها را مستند، آماری، مصور و مصداقی ارائه دهند.
 
بهرام‌نیا تاکید کرد: برای هر پروژه عمرانی مهم در سطح استان، باید اعتبار پیوست رسانه‌ای لحاظ شود و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان باید برنامه‌ریزی لازم را در دستور کار قرار دهد.
 
وی همچنین عنوان کرد: رسالت روابط‌عمومی‌ها رسالتی بزرگ است که از نظر شرعی هم رسالت سنگینی است، روابط‌عمومی حق‌الناس است و اگر به‌عنوان مدیر روابط‌عمومی جایگاهی را در اختیار گرفته‌ایم، وظیفه داریم در راستای رسالت و وظیفه روابط‌عمومی، ایفای نقش کنیم.
 
بهرام‌نیا ادامه داد: باید حداقل در حوزه دولت و حاکمیت ورود پیدا کرد و اقدامات را برای مردم بازگو کرد؛ لذا اگر کوتاهی کنیم در مقابل خون‌های به ناحق ریخته شده شهیدان، باید پاسخ‌گو باشیم.
 
 استاندار ایلام همچنین گفت: روز ارتباطات و روابط‌عمومی پیام مهمی را به‌دنبال دارد تا از این فرصت پیش آمده نهایت بهره را برای قدردانی از نقش‌آفرینی کم‌نظیر روابط‌عمومی‌ها که در راستای پیش‌برد اهداف نظام و دولت در تلاش هستند، تقدیر کنیم.
 
وی افزود: بیان دستاورد‌ها و اطلاع‌رسانی در راستای روشن‌گری دقیق در حوزه دستاورد‌ها، امکانات و واقعیت‌هایی که وجود دارد، ضرورت دارد.
 
استاندار ایلام بیان داشت: کار روابط‌عمومی‌ها در سایه قلم و بیان تحولات در جامعه مصداق پیدا می‌کند، اگر چنان‌چه این قلم همراه با صداقت و برگرفته از یک روایت درست باشد دارای اجر اخروی و دنیوی است و موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.
 
در گرامیداشت روز ارتباطات از تعدادی از روابط عمومی‌های برتر استان تجلیل شد.

برچسب ها: روابط عمومی ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.