کاهش یک میلیون لیتری مصرف سوخت ماشین آلات کشاورزی درگیلان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: از اسفند ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۸ میلیون لیتر نفتگاز برای ماشین آلات کشاورزی بین شالیکاران استان توزیع شده است.

مجتبی شکوری افزود: با آغاز آماده سازی شالیزار‌های گیلان برای سال زراعی جدید از اسفند ۱۴۰۲ تا به امروز، ۸ میلیون و ۷۴۶ هزار و ۴۱۷ لیتر نفتگاز برای مصرف ماشین آلات کشاورزی به شالیکاران گیلانی تحویل داده شد.

وی افزود: این مقدار سوخت برای مصرف ۶ هزار و ۳۳ دستگاه ادوات کشاورزی پلاک دار مانند تراکتور و تیلر بین شالیکاران گیلانی از سال گذشته تا به امروز توزیع شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از کاهش مصرف بیش از یک میلیون لیتر نفتگاز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: افزایش نظارت بر مصارف ادوات کشاورزی وپیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی در گیلان از دلایل کاهش مصرف سوخت برای ماشین آلات کشاورزی در استان است.

مجتبی شکوی بیشترین میزان سوخت مصرفی برای ماشین الات کشاورزی گیلان را در ناحیه مرکزی استان و شهرستان رشت در این مدت اعلام کرد و افزود: میزان نفتگاز مصرفی ماشین آلات کشاورزی در ناحیه مرکزی و شهرستان رشت شامل رشت، سنگر، خشکبیجار، لشت نشا، خمام، کوچصفهان، شفت و احمدسرگوراب در سال زراعی جدید بیش از یک میلیون و ۹۲۶ هزار لیتر و بیشتر از دیگر مناطق اعلام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.