تکمیل زنجیره توسعه استان اردبیل نیازمند تقویت همکاری‌های شبکه‌ای است

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: تکمیل زنجیره توسعه و تحقق اهداف آن در استان نیازمند تقویت همکاری‌های شبکه‌ای است.

حسام رسولی گفت: هم‌افزایی و کارهای شبکه‌ای نیازی است که باید در استان اردبیل اتفاق بیافتد و اینکه استاندار اردبیل نیز زنجیره توسعه استان را مطرح کردند، ادبیات و گفتمان خوبی است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل افزود: این گفتمان و زنجیره می‌تواند به خوبی در استان اردبیل شکل بگیرد که در راستای آن باید حلقه‌های مفقوده و یا ضعیف شناسایی شود و در این زمینه نیاز به همکاری‌های بین سازمانی بیشتر است و این فرهنگ باید ایجاد شود تا به جای انتشار آمار و گزارش کارنامه‌های فردی، به سمت کارهای جمعی برویم و کارنامه جمعی ارائه دهیم.
به گفته او، بر همین اساس باید معیارهای ارزیابی دستگاه‌ها تغییر کند و برای مثال اگر تاکنون برای ارزیابی به عملکرد یک سازمان توجه می‌شد، شاخص‌هایی جایگزین شود که همکاری و هم‌افزایی بین سازمانی را ترویج کند.
رسولی افزود: به‌جای تمرکز بر عملکرد صرف یک دستگاه می‌توانیم بررسی کنیم که در یک سال گذشته کدام شرکت‌ها و یا سازمان‌ها توانستند برنامه‌ها و پروژه‌های موفقی را به اجرا درآورند.
او ادامه داد: از جمله پروژه‌هایی که در همین راستا در استان اردبیل در حال انجام است و جهاد دانشگاهی نیز در آن با شرکت آب منطقه‌ای و آموزش و پرورش مشارکت دارد، طرح دانش‌آموزی نجات آب است که به اختصار داناب نام‌گذاری شده است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: هنگامی که سه مجموعه باهم در یک موضوع مشخصی همکاری و هم‌افزایی دارند، خروجی کار و نتیجه بهتر و موفق‌تر خواهد بود، تا اینکه یک مجموعه به تنهایی بخواهد اقدامی را انجام دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.