جریمه ۱۰ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت ۱۰ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی یارانه ای در شهرستان نهاوند خبر داد.

مرضیه یونسی بیان کرد: این پرونده در شعبه اول بدوی نهاوند برای عرضه خارج از شبکه ۱۹۰ کیسه کود شیمیایی یارانه ای به ارزش یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال رسیدگی و متهم به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

وی ادامه داد: بازرسان اتاق اصناف شهرستان نهاوند در بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کود شیمیایی ،تخلف را احراز و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: واحدهای صنفی متخلف استان در سال گذشته ۴۴ هزار و ۶۱۷ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال جریمه شدند.

یونسی تعداد پرونده های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره عنوان کرد و افزود: تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: عدم درج قیمت با سه هزار و ۲۸۲ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۳۷۹، تقلب و کم فروشی با هزار و ۸۷۵ فقره پرونده و عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۴۳۹ در صدر تخلفات قرار دارند.

یونسی گفت : عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و ۳۲۹ فقره، عدم رعایت بهداشت با هزار و ۱۸۸ فقره و قاچاق کالا و ارز با هزار و ۵۳ فقره در ردیف های بعدی قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.