آمادگی استان مرکزی برای برگزاری باشکوه سالگرد امام راحل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر سی و پنجمین سالگرد امام راحل در استان به‌ویژه اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اندیشیده شده است.

نظری روز شنبه در نشست هماهنگی تسهیل تردد زائران به حرم مطهر امام خمینی(ره)، گفت: تمام امکانات و شرایط لازم برای اعزام زائران باید در نظر گرفته شود و ظرفیت‌های موجود برای خدمات رسانی در اختیار کمیته‌ها قرار بگیرد.

وی با اشاره به شعار سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی امام راحل با عنوان "امام وعده‌های صادق"، گفت: شعار امسال که به دنبال موشک باران مواضع رژیم کودک کش اسرائیل نامگذاری شده است اهمیت مراسم ارتحال امام راحل(ره) را دو چندان کرده و در واقع بیعت با امامی است که وعده‌های صادق را عنوان کرده بودند.

معاون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی اظهار کرد: امام خمینی(ره) بشارت این امر را داده است که رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار محو شود و فلسطینی‌ها سرزمین خود را پس خواهند گرفت.

نظری اظهار کرد: برگزاری مراسم ارتحال امام راحل برای استان مرکزی به جهت اینکه زادگاه معمار کبیر انقلاب است اهمیت ویژه دارد و در همه بخش‌ها از جمله اعزام زائرین باید به بهترین نحو عمل شود.

وی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم در فرمانداری‌های ۱۲ گانه استان مرکزی انجام شده و کمیته‌های خدمات‌رسانی نیز تشکیل شده است و باید همه دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: امام خمینی (ره ) شخصیتی خودساخته، دارای کرامات و وصل به امامت بود که توانست اسلام را احیا کرده و استقلال و آزادی را به ارمغان آورد و همه باید دنباله رو امام راحل و ولایت فقیه بوده و قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

نظری افزود: ایام ارتحال امام فرصتی برای انتقال اندیشه‌های ناب آن حضرت، رفتار، منش، زندگانی و ابعاد گوناگون زندگی آن شخصیت فرزانه به نسل جوان است.

وی با اشاره به سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر نیز گفت: سوم خرداد از روزهای ماندگار تاریخ کشور است و فتح خرمشهر عنایت خداوند بود و در قلب تاریخ این کشور به یادگار می‌ماند.

برچسب ها: ارتحال امام ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.