جوان ماهنشانی در استخر پرورش ماهی غرق شد

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گفت: جوان ۲۵ساله‌ ماهنشانی عصر امروز شنبه بر اثر سقوط به استخر پرورش ماهی جان خود را از دست داد.

داریوش تقیلو شامگاه رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی گفت: عصر دیروز در تماس با اورژانس استان، یک مورد غرق شدگی در استخر پرورش ماهی روستای آغل ماهنشان اعلام شد.

وی اضافه کرد: پس از مراجعه عوامل اورژانس، در محل اقدامات پیش بیمارستانی درحالی انجام شد که فرد فاقد علائم حیاتی و متاسفانه جان خود را از دست داده بود.

این مسوول ادامه داد: جوان غرق شده از اهالی همان منطقه بود که متاسفانه به علت عدم آشنایی با فنون شنا غرق شد.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده ای، به صورت شبانه روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سرتاسر استان است.

تقی لو با بیان اینکه با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است، خاطرنشان کرد: مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری و جاده ای استان به میانگین هشت دقیقه در شهر و ۱۵ دقیقه در جاده رسیده است.

برچسب ها: غرق شدگی ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.