دوربرگردان اردیبهشت فراتر از برنامه زمان‌بندی در حال اجراست/ پیشرفت مضاعف پروژه‌ها با راه‌اندازی نوبت شب

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز راه‌اندازی نوبت شب در پروژه‌های عمرانی را مؤثر دانست و از اجرای تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت فراتر از برنامه زمان‌بندی‌شده خبر داد.

علی‌حسین عباسی با تبریک روز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی-شاهچراغ (ع) گفت: با احداث تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت شاهد بهبود وضعیت حمل‌ونقل و ایمن‌سازی در بلوار شهید چمران خواهیم بود.
 
او با تشریح روند پیشرفت این پروژه عمرانی گفت: عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت در جبهه‌های مختلف کاری در حال اجراست.
 
عباسی با اعلام این خبر که هم‌زمان با پایان یافتن حفاری شفت‌های پروژه به‌جز شفت P۹ که پس از جابجایی شبکه برق فشار متوسط اجرا می‌شود؛ افزود: دستگاه حفار عملیات حفاری شمع‌های دیوار رمپ مجاور رودخانه نهر اعظم را آغاز کرده است.

او بیان کرد: همچنین آرماتوربندی و قالب‌بندی سر شمع‌ها به همراه ستون‌ها و سرستون‌ها در کلیه پایه‌های پل به‌صورت هم‌زمان در حال احداث است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز در تکمیل صحبت‌های خود بیان کرد: عملیات حفاری در مجاورت رودخانه خشک به عمق ۳۲ متر انجام پذیرفته است.
 
عباسی از خاص‌ترین سبد گذاری شفت به قطر ۲/۸۰ متر در درون رودخانه خبر داد و افزود: پس از اتمام عملیات سبد گذاری این شفت بلافاصله بتن‌ریزی آن به حجم ۲۰۰ مترمکعب انجام پذیرفته است.
 
این مقام اجرایی شهرداری شیراز با بیان اینکه برای اجرای این پروژه از ماشین‌آلات سنگین استفاده می‌شود، بیان کرد: وزن سبد‌ها بیش از ۳۵ تن برآورد می‌شود و برای جای‌گذاری آنها از دو دستگاه جرثقیل ۳۰ و ۱۰۰ تن بهره می‌گیریم.
 
او با تقدیر از حمایت‌های شورای اسلامی شهر و شهردار کلان‌شهر شیراز افزود: به همت خدمتگزاران مردم در سازمان عمران شهرداری شیراز، ۲ درصد از برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده پیشی گرفته‌ایم و بدین ترتیب پروژه تقاطع غیرهمسطح اردیبهشت تا اواخر پاییز سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
به گفته رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری شیراز؛ همزمان با عملیات سبدگذاری، عملیات اجرای سازه دروازه‌ای در دستور کار قرارگرفته است تا مزاحمت‌های ناشی از اجرای پروژه جهت تردد شهروندان کاهش پیدا کند.
 
عباسی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز و علی‌الخصوص تلاشگران فعال در سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری بر عهد خود در آبادانی و سازندگی پایبند و استوار هستند و حداکثر توان خود را جهت ساختن یک شهر درخور هویت شیراز و شهروندان فرهیخته آن به کار خواهند بست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار