مراکز خدمات جامع سلامت، نمادی از مشارکت مردم با دولت

مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل حوزه وزارتی گفت: مرکز خدمات جامع سلامت شهدای طزرجان، نمادی از مشارکت مردم با دولت در امر خدمت رسانی است.

سید محمد پورحسینی  مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل حوزه وزارتی در مراسم افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهدای طزرجان گفت: این پروژه، ظرف مدت یکسال و نیم به بهره برداری رسیده و این امر نشان از مشارکت مردم و مصداق شعار امسال در امر” جهش تولید با مشارکت مردم” است.

وی اظهار داشت: بهره برداری از این مرکز در ایام تعطیل و تابستان با توجه به تردد بالای مردم مرکز استان و مناطق همجوار، اقدام موثری در خدمت رسانی محسوب می‌شود.

پورحسینی تصریح کرد: این مرکز به همت گروه خیران جهادی شهدای بسیج طزرجان و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد:این مرکز در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع احداث شده و خدماتی نظیر ویزیت بیماران، مامایی، پرستاری، بهداشت خانواده، بهداشت محیط و خدمات دارویی را به مراجعه کنندگان ارائه می‌کند.

پورحسینی افزود:در صدد هستیم سایر پروژ‌های بهداشتی و درمانی شهرستان تفت بزودی به بهره برداری برسد.

این مرکز با حضور دکتر میرمحمدی نماینده مردم تفت در مجلس شورای اسلامی، دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور، هاشمی رئیس دانشگاه و هیئت همراه و مسئولان شهرستان تفت افتتاح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار