ردیف اعتباری برای پروژه ها و طرح‌های شهرستان‌ شوش و کرخه 

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ یک از طرح های شوش و کرخه تا چند سال پیش ردیف اعتبار ملی و استانی نداشتند و پیگیری های فراوانی انجام شد و برخی طرح های اولویت دار شوش و کرخه دارای ردیف اعتبار شدند.

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید به هر قولی که به مردم می دهند پایبند باشند چرا که دادن قول های غیرعملی جز ایجاد بی اعتمادی میان مردم هیچ دستاوردی نخواهد داشت.

به گفته این مقام مسئول هیچ یک از طرح های شوش و کرخه تا چند سال پیش ردیف اعتبار ملی و استانی نداشتند و پیگیری های فراوانی انجام شد و برخی طرح های اولویت دار شوش و کرخه دارای ردیف اعتبار شدند.

کعب عمیر، با بیان اینکه نشست های اداری در شوش باید مساله محور باشد گفت: نشست های طولانی بدون هیچگونه دستاوردی جز هدر دادن فرصت، گره ای از مردم باز نخواهد کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی،ایجاد شورای راهبردی برای پیگیری حل مسایل شهرستان شوش و کرخه با استفاده از ظرفیت نخبگان این شهرستان ها را ضروری دانست و گفت: گره گشایی از مسایل شهرستان در گرو کار منسجم و پیگیری شبانه روزی در سطح استانی و ملی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار