سوگواری بافقی‌ها در فراق رئیس جمهور

مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی با عنوان اجتماع امام رضایی‌ها به یاد خادم الرضا و شهدای خدمت در بیت‌الرضای بافق برگزار شد.

مراسم سوگواری شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان با حضور قشر‌های مختلف مردم ولایتمدار، با عنوان اجتماع امام رضایی‌ها به یاد خادم الرضا و شهدای خدمت در بیت‌الرضای بافق برگزار شد.
 
حجت الاسلام واعظ شهیدی در این مراسم سخنرانی کرد و به بیان ویژگی‌های رئیس جمهور فقید پرداخت.

او گفت: رفتن آنها مقدمه‌ای برای وحدت و انسجام ملت ما شد و همه با هر طرز فکری متاثر شدند و گریستند. 

واعظ شهیدی بیان کرد: امیدواریم خدا این مصیبت را برای ما ملت جبران کند و وعده خدا این است که اگر شهید رییسی از میان ما رفت، اما خداوند کسانی را جایگزین او کند تا راه او را برای خدمت به مردم ادامه دهند.

او گفت: رئیس جمهور شهید ما بسیار مردمی بود و خدمت به مردم و حل مشکلات مردم به ویژه مناطق محروم را اولویت کار خود می‌دانست و این توشه بزرگی است که همراه خود برد. 

سخنران این مراسم عنوان کرد: او برای خدمت رسانی به مردم و به ویژه محرومین و مستضعفین آمده بود؛ و محبوبیتی که در طی ۲۴ گذشته نسبت به او می‌بینید، به علت همین مردمی بودن و خدمات بی منت او است. 

او خاطرنشان کرد: اگر ایمان و عمل صالح باشد، عشق و محبت در دل‌ها ایجاد می‌کند. 

واعظ شهیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خداوند در هشتم سوره تغابن می‌فرماید‌ای اهل ایمان خدا را باور کنید پیامبر و نوری که همراه پیامبر فرستادیم. 

او افزود: ما نیاز داریم به تقویت باور در ارتباط با خدا، پیامبر و نور همراه پیامبر که همان نور امام از خاندان پیامبر است. 

سخنرانی، مدیحه سرایی، حضور خدام رضوی و پرچم گردانی و نوحه خوانی و سینه زنی از دیگر برنامه‌های اجتماع امام رضایی‌ها به یاد خادم الرضا و شهدای خدمت در بیت‌الرضای بافق بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار