فرماندار مهاباد:

شهادت مزد چهار دهه خدمت آیت‌الله رئیسی بود

فرماندار ویژه مهاباد گفت: شهادت مزد چهار دهه خدمت آیت‌الله رئیسی به مردم و انقلاب اسلامی بود که به آن دست یافت.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد شامگاه دیشب در آیین پاسداشت خادم الرضا، ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور فقید گفت: رئیس‌جمهور محبوب کشورمان عاشق خدمت‌کردن به مردم و دفاع از محرومان بود که در همین راه نیز به فیض شهادت نایل شدند.

وی اضافه کرد: همه مردم شاهد خدمت شبانه‌روزی و بی منت این عالم بزرگ بودند و همواره ایشان را در بین خود می‌دیدند.

فرماندار مهاباد با اشاره به حزن و اندوه ملت از این حادثه، افزود: آیت‌الله رئیسی عاشق حضور در بین مردم و شنیدن مشکلات آنان بودند تا بتواند به صورت میدانی دغدغه آنان را درک کند.

عباسی عدالت‌محوری و ساده‌زیستی را از ویژگی‌های بارز رئیس‌جمهور فقید دانست و ادامه داد: ایشان همه مردم را به صورت یکسان می‌دیدند و همیشه به قشر محروم و بی بضاعت جامعه نیز توجه می‌کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول تاریخ مردان بزرگ را از دست داده و بحران‌های زیادی را با سلامت پشت سرگذاشته، در ادامه گفت: دشمنان از هر حادثه و اتفاقی خواهان ضربه به نظام ما هستند، اما باید بدانند انقلاب ما به مانند سالیان گذشته حرکت پرشتاب خود را ادامه خواهد داد.

حجت السلام یاسر آقامحمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی هم در این مراسم ضمن تبریک شهادت سید محرومان، گفت: رئیس‌جمهور محبوب ما شخصیت فرا جناحی، فرا مذهبی و فرا ملی بود که با عقل محوری اسلامیت را وارد دنیای سیاست کرد.

سید ابراهیم رئیسی، متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسئولیت‌هایی، چون ریاست قوه‌قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.