رئیس کمیته پارالمپیک آسیا شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت

ماجد راشد رئیس کمیته پارالمپیک آسیا با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور را به رئیس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان تسلیت گفت.

ماجد راشد رئیس کمیته پارالمپیک آسیا با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور را به دکتر غفور کارگری رییس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان تسلیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است:

 برادر عزیز، آقای کارگری

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شنیدن خبر درگذشت رئیس جمهور ایران جناب آقای سید ابراهیم رئیسی ما را عمیقا متاثر نمود. به نمایندگی از هیئت اجرایی و تیم مدیریتی کمیته پارالمپیک آسیا مراتب تسلیت خود را به جنابعالی، همکاران شما در NPC و مردم ایران ابراز می‌دارم.

رئیس جمهور رئیسی به عنوان یک رهبر هوشمند شناخته می‌شد که زندگی شان را وقف خدمت و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران نمودند. کمک آقای رئیسی به چشم انداز سیاسی کشور و تعهد ایشان به رشد، ثبات و بهبود شرایط افراد دارای معلولیت در ایران از جمله مواردی است که همواره با احترام و تحسین فراوان در یاد‌ها باقی خواهد ماند. فقدان آقای رئیسی نه تنها برای جمهوری اسلامی ایران، بلکه برای هر کسی که توفیق دیدار ایشان و همکاری با وی را داشت غمی بزرگ به شمار می‌آید. 

در این عزای ملی، دعاگوی شما، خانواده ایشان و تمامی افرادی که در این سانحه بزرگ مصیبت دیده اند هستیم. امیدوارم میراث برجا مانده از ایشان و خاطراتشان موجب تسلی شما باشد. در چنین مصیبت‌های جانکاهی کلمات قدرت خود را در انتقال عمق همدردی از دست می‌دهند با این حال، ما در کنار شما هستیم و حمایت خود و تسلیت صمیمانه خود را تقدیم شما می‌کنیم. 

  إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ماجد راشد

 رئیس کمیته پارالمپیک آسیا و عضو هیئت رئیسه IPC

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار