قزوه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حداقل ۲۰ نماهنگ تا چهلم شهید رئیسی در رسانه ملی تولید می‌شود

مدیر دفتر شعر و موسیقی صداوسیما گفت: تا چهلم شهید رئیسی حداقل ۲۰ اثر تولید خواهیم کرد و به استان‌ها نیز سپردیم کار‌هایی را آماده کنند.

صبح روز گذشته بود که تلویزیون با پخش تلاوت قرآن در بخش خبری ساعت ۸:۰۰ صبح اعلام کرد که آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان در سانحه سقوط بالگرد در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی به شهادت رسید. در این سانحه آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشور، مالک رحمتی استاندار تبریز، سردار سیدمهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهوری، سرهنگ خلبان سید طاهر مصطفوی، سرهنگ خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی از همراهان شهید آیت‌الله رئیسی بودند.

علیرضا قزوه، مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود سازمان صداوسیما در پاسخ به این سوال که چه تعداد نماهنگ برای شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور ساخته شده؟ گفت: تا ظهر امروز دو نماهنگ به نام‌های «سید ابراهیم» و «کجایی سید عاشق» به مدت سه دقیقه تولید می‌شود و امیدواریم به پخش تمام شبکه‌ها برسد. به استان‌ها هم سپردیم کار‌هایی را تولید کنند. 

قزوه ادامه داد: ان‌شاء‌الله تا چهلم شهید رئیسی دستکم ۲۰ اثر تولید خواهیم کرد. از روز گذشته مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود سازمان صداوسیما با همکاری شبکه چهار سیما «سرزمین شعر» را راه‌اندازی کرد و ۲۰ شاعر برای شهید خادم‌الرضا رئیسی شعرخوانی کردند.

خبرنگار: نفیسه خلیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
کار بسیار عالی
لطفا اهنگ حماسی و شور هم در بینشان باشد
آخرین اخبار