کوچکترین خللی در مسیر توسعه و پیشبرد اهداف نظام در سیستان و بلوچستان نباید ایجاد شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به حرکتی که در کشور برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و توسعه در نقاط مختلف آغاز شده است، نباید کوچک‌ترین خللی در این استان پیش بیاید.

 محمد کرمی  در نشست با فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سیدالشهدای خدمت، رییس جمهور و همراهان انقلابی ایشان با اشاره به اینکه شهید بزرگوار آیت‌الله رئیسی اهمیت ویژه‌ای به طرح‌ها و زیرساخت‌ها داشتند، اظهار کرد: ایشان همیشه تاکید می‌کردند دنبال این نباشیم که فقط یک طرحی را برای خودنمایی و دیدن افراد اجرا کنیم بلکه باید در بخش زیربناها کشور را به توسعه برسانیم.
وی بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی عاشق خدا بود، برای خدا کار می‌کرد و در نهایت خدا با روزی کردن شهادت خریدارش شد.
استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: شهادت رییس جمهور و همراهانش حادثه تلخ و سختی برای مردم ایران است، چون ایشان با تلاش شبانه روزی با سرعت در پیشبرد اهداف قدم بر می‌داشت.
وی با اشاره به اقدامات تاثیرگذار شهید امیر عبداللهیان افزود: این شهید بزرگوار نیز به صورت جهادی و با تلاش شبانه روزی موضوع دیپلماسی اقتصادی را پیگیری و شکل داد که تغییرات زیادی در این زمینه اتفاق افتاد.
کرمی با اشاره به جلسات برگزار شده در سطح کشور و سیستان و بلوچستان برای پیگیری امور خاطرنشان کرد: منش آیت الله رییسی این بود که ما لحظه‌ای از کار برای مردم غفلت نکنیم.
وی گفت: اگر می‌خواهیم از مقام شامخ این شهدای والا مقام تجلیل کنیم؛ باید در کف میدان برای حل مشکلات مردم و پیشبرد اهداف اسلام تلاش مضاعف داشته باشیم.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان خاطره سفر شهید آیت الله رییسی به منطقه پیشین تصریح کرد: راه این شهدا راه دلدادگی به خدای متعال و اجرای فرمان الهی است، بنابراین بایدفرمان الهی را روی چشمانمان بگذاریم وآن را اجرایی کنیم و هدفمان رضای پروردگار باشد.
وی اظهار کرد: رییس جمهور شهید روحیه جهادی داشتند و در کارها با تمام توان تلاش و پشتیبانی می‌کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار