زمینه اعزام مشتاقان قزوینی به مراسم تشییع رئیس جمهور در تهران فراهم شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: هماهنگی‌های لازم برای اعزام مشتاقان استان برای حضور در مراسم تشییع شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در تهران بایستی فراهم شود.

عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در جلسه ستاد بزرگداشت سیدالشهدای خدمت، آیت الله رئیسی و یاران شهیدش که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، گفت: با توجه به برگزاری مراسم تشییع در استان تهران ما باید در قزوین برای اعزام همشهریان خود به این مراسم برنامه ریزی لازم را انجام دهیم، همچنین برای افرادی که از استان ما نیز عبور می‌کنند تمهیدات لازم را در نظر بگیریم.

وی افزود: ستاد بزرگداشت سیدالشهدای خدمت با زیر کمیته‌های امنیتی، مراسمات، انتظامی، امداد و نجات، پشتیبانی و اطلاع‌رسانی به صورت رسمی در استان کار خود را آغاز کرده و به همین ترتیب این ستاد به منظور هماهنگی‌های بیشتر در شهرستان‌ها با مسئولیت فرمانداران شکل گرفته و مدیران کمیته‌ها نیز مشخص شده اند.

معاون سیاسی استاندار قزوین ادامه داد: با توجه به محدودیت زمانی، کمیته اعزام در اسرع زمان باید زمان حرکت و نحوه اعزام اتوبوس‌ها را برنامه ریزی کند، در این بخش باید از ظرفیت شهرداری، راهداری و دانشگاه‌ها استفاده شود و همچنین نیرو‌های مردمی که دارای اتوبوس هستند و اعلام آمادگی نیز کرده اند، می‌توان با استفاده از این ظرفیت هم به منظور ایاب و ذهاب شهروندان در این مراسم استفاده کرد.

هماهنگی و همکاری با کمیته اعزام برای مراسم تشییع در تهران، اعزام ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری، هماهنگی لازم جهت خدمت رسانی در برگزاری مراسم‌های بزرگداشت در سطح استان، فضاسازی شهری، همکاری با گروه‌های مردمی و هیات‌های مذهبی و هماهنگی با پلیس راهور از جمله موارد مورد بحث در این جلسه بود که در مورد آن تصمیم گیری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.