درویش: جمعیت زیاد در مراسم تشییع نشان دهنده قدردانی مردم از خادم الرضا است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: جمعیت زیاد در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهانش نشان از قدردانی مردم از زحمات خادم الرضا است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مراسم تشییع پیکر  آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهانشان اظهار کرد: من هم درگذشت این شهدای گران مقام را خدمت ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می‌کنم و اگر تفکیک نکنیم ۳، ۴ نفر از این بزرگواران  را توفیق داشتم که در خدمتشان بودم. برجستگی خادم الرضا شاید از بقیه بیشتر بود، اما چندین بار باشگاه پرسپولیس مشکلاتی  به علت موانع بین المللی داشت بدون هیچ فوت وقتی مزاحم شهید امیر عبداللهیان بودیم. باور می‌کنید که عین یک عضو هیئت مدیره یا وزیر ورزش مشکلات ما را پیگیری و سفارش کرد و در زمان مقرر سعی کرد مشکلات را مرتفع کند.

او افزود: آقای مالک رحمتی   جایگزین  قربان زاده  در سازمان خصوصی سازی شده  بودند، می شناسم. باور نمی‌کنید شبانه روز هم و غمشان این بود که زودتر  کارها به مقصد برسد. کاری که در زمین مانده بود  و شاید یکی از کار‌های این دولت، برجستگی اش را نسبت به همه ادوار ریاست جمهوری می‌توانیم  بگوییم، همین بحث واگذاری بود که منصه ظهور رسید.  

او افزود: همین ۷، ۸ روز پیش بود که من به آقای مالک رحمتی زنگ زدم و  صحبت کردم. ایشان گفتند که درست است من دیگر در سازمان خصوصی سازی نیستم و استاندار تبریز هستم، اما اگر مشکلی هست، حاضرم کمک کنم. همچنین آقای موسوی  قهرمان کشورمان که مروت، معرفت و مشتی بودنش زبانزد همه بود. ان شا الله همگی میهمان سفره بابرکت امام رضا باشند.  

درویش درباره اینکه این جمعیت زیاد در مراسم تشیع نشان می‌دهد که چقدر آیت الله رئیسی و همراهانش خدوم ملت بودند، گفت: مردم همیشه نشان دادند که برای خدوم شان و برای کسی که قدمی برایشان بردارد،  ارزش قائل هستند و قدردانی می کنند.  اکنون که بعضی‌ها به من در این مراسم محبت می‌کنند اینها با من نیستند و خادمشان را در باشگاه دیدند و ارزش‌ها را می‌دانند. این نشان دهنده این است که مردم برای کسانی را قدمی برایشان برمی دارند، ارزش و جایگاهشان را می‌دانند. ان شا الله این وفاق، دوستی و محبت  که بین گروه‌ها و احزابی که از هر تشکل و تفکری به وجود آمده اند بتواند روزگار خوبی را برای مردم رقم بزند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار