سردار کوثری: محافظ دوم رئیس جمهور در بالگرد دیگری بود/ ما مسأله پنهان شده‌ای نداریم

سردار کوثری درخصوص برخی شایعات مبنی بر «وضعیت مبهم یکی دیگر از محافظین رئیس‌جمهور» گفت: سرتیم اصلی سردار موسوی و محافظ دوم در بالگرد دیگری بوده است.

سردار اسماعیل کوثری در خصوص برخی شایعات مبنی بر «وضعیت مبهم یکی دیگر از محافظین رئیس‌جمهور» گفت: برخی رسانه‌ها حرف‌های بی‌ربطی را می‌سازند. محافظ نفر دوم در بالگرد دیگری بوده، زیرا در یک بالگرد به چند نفر محافظ احتیاجی نبوده و تمام این حرف‌ها بی‌اساس است. ما مسأله پنهان شده‌ای نداریم.

وی در خصوص ابعاد مختلف سقوط پرواز رئیس‌جمهور و همراهان گفت: با توجه به شرایط جوّی و جغرافیایی و نیز ارتفاعات سربه فلک کشیده ارسباران که منطقه بسیار پیچیده‌ای است، در حال حاضر تیمی از طرف ستاد کل نیرو‌های مسلح به سرپرستی سردار علی عبداللهی مشخص شده است که به بررسی جامع و کامل این اتفاق بپردازند و حتما گزارش آن به دست مردم خواهد رسید.

کوثری در پایان اشاره کرد: رسانه‌های خارج از کشور به دنبال جوسازی هستند تا مورد توجه مخاطبین داخلی و خارجی قرار بگیرند. آنها به خیال اینکه حرف نو و جدیدی زده‌اند که باید گفت، نه این چنین نیست. تعداد شهدا، اسامی، رده، رسته و جایگاه آنان مشخص است.

منبع: جماران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
سید سهید شهادتت مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
روح شهدای خدمت شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
درود بر شهیدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
هرکشور دیگری بود امثال بذرپاش رو بازداشت میکردن .
آقای رییس جمهور و ایت الله آل هاشم تا 3 ساعت بعد از سقوط زنده بوده اند و از بی کفایتی امثال بذرپاش و دفتر نهاد ریاست جمهوری حتی موقعیت اونها رو هم نتوانستند در اون زمان حیاتی بدست آورند تا جان این بزرگواران نجات پیدا کند . وقتی میشنوم در اینستاگرام و ... میگن پیکر رییس جمهور و همراهان رو گرگ و خرس ها رفتن اصلا بعض منو میگیره از مظلومیت اینها و بیکفایتی این وزیران و مسئولین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
حرفهای بی ربط معاندین در مغز انقلابی ها جا ندارد، دعا کنیم رئیس جمهور جدید مثل سیدابراهیم رئیسی ، انقلابی و بسیجی باشد به داد فقرا برسد، مطیع امر رهبر بزرگ انقلاب ، سید علی خامنه ای باشد.

الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
شهدا همچون خورشیدن وهمه چیز را روشن میکنتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
غم بزرگی هست از دست دادن آقای رئیسی و امیرعبدللهیان وهمچنین ال هاشم و دیگر عزیزن یه سوال دارم هلیکوپترها سه فروند بودن در یک ارتفاع و در یک خط درحال پرواز بود چرا هلیکوپتر وسطی به کوه برخورد کرده در این چند روز فکرم مشغول به این مسئله هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
سردار در پروازهای بعدیتون لطفا کمربند ببندید. صندلیهای هلیکوپتر رئیس‌جمهور سالم بودند و کسی کمربند نبسته بود.
اگر ذره ای ایمنی در کشور ما مورد اهمیت بود الان وضعمون بهتر بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
اگه ندارین بگین هلیکوپترهای دیگه چند نفر سرنشین داشتن
آخرین اخبار