مراسم قرائت قرآن برای رییس جمهور شهید و همراهان ایشان در دهستان کاکان

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان و مردم مراسم قرائت قرآن در مسجد روستای کاکان برگزار شد.

 آیت اله حسینی در مراسم ختم قرآن هدیه به روح بلند و والامقام رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان که در روستای کاکان برگزار شد، گفت: رئیس جمهور شهید آیت‌الله رییسی عالمی مجاهد و خستگی ناپذیر در راه رفع مشکلات مردم بود که مزد خدمت بی منت خود را دریافت کرد.

وی با بیان اینکه در در دوران خدمت ایشان چه در سازمان بازرسی و قوه قضاییه با بی عدالتی ها مبارزه کرد افزود: اخلاص و مردمی بودن برجسته‌ترین ویژگی شهیدرئیسی بود، که موجب شده بود این رئیس جمهور محبوب قلب‌های مردم شود.

نماینده ولی فقیه در استان در جمع مردم داغدار و عزادار کاکان که در سوگ رئیس جمهور محبوب شان به سوگ نشسته بودند با بیان این‌که دولت سیزدهم با هدایت شهیدآیت‌الله‌رئیسی اقدامات بی‌نظیری را در حوزه توسعه زیرساخت‌ها رقم زد، خاطرنشان کرد: اقداماتی که در این دولت انجام شد، موجب توسعه زیرساخت‌های کشور شد و در سفر اخیر رئیس جمهور به استان نیز شاهد ارائه خدمات ارزشمندی در حوزه تقویت زیرساخت‌ها در استان بودیم.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه ایشان در آستان قدس رضوی اقدامات ارزشمندی انجام داد، گفت: خادم الرضا بودن کار بزرگی است که آقای رئیسی توانست به خوبی از عهده این کار بر آید.

وی اضافه‌کرد: ایشان در این دو سال دو سفر به استان ما داشت که دغدغه اش رسیدگی به مشکلات مردم به ویژه روستائیان و به اتمام رسیدن طرح های نیمه تمام بود.

نماینده ولی فقیه در استان از جمله کارهای ارزشمند رییس جمهور شهید را پیگیری راه اندازی پتروشیمی گچساران، کارخانه قند، جاده پاتاوه به دهدشت و سد تنگ سرخ عنوان کرد و گفت: در این چند سال برخی از این طرح ها راکد بودند که با پیگیری ایشان هم اکنون بیش فعال شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.