کشف ۲۷۳۶ عدد عینک آفتابی قاچاق در بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲ هزار عدد انواع عینک آفتابی قاچاق خبرداد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در بازار تخلیه و دپو شده که این کالای خارجی توسط خودرو‌های شوتی از جنوب کشور به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شود.

سرهنگ افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالا‌ها در سامانه انبار‌ها نیز ثبت نشده‌اند و مشاهده می‌شود که مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی از نوع عینک آفتابی خارجی در محل دپو شده است.

این مقام انتظامی گفت: کالا‌ها شامل تعداد ۲۷۳۶ عدد انواع عینک آفتابی در مارک‌های مختلف خارجی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل شد و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱.۵ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، از شهروندان درخواست کرد که درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار