ثبت زایمان موفق یک مادر شادگانی در خانه

مادر شادگانی با کمک های کادر اورژانس موفق شد یک زایمان موفق را در خانه تجربه کند.

افشین دریانبرد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: به کمک کارشناسان فوریت های پزشکی ،مادر باردار ۳۷ ساله شادگانی با موفقیت در خانه فرزند خود را به دنیا آورد.

به گفته او پس از اعلام‌گزارش تلفنی و درخواست کمک یک‌مادر باردار به سامانه ۱۱۵ ، بلافاصله توصیه های لازم بصورت تلفنی توسط کارشناسان و پزشک مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ (دیسپچ) به همراهان بیمار ارائه و همزمان نزدیکترین تیم امدادی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل فوریت اعزام شد.

به گفته او تیم امدادی پایگاه اورژانس ۱۱۵ در کمترین زمان ممکن خود را به محل رساندند و پس از حضور بر بالین مادر باردار و مشاهده علائم زایمان به کمک مادر باردار آمده و بستر را برای زایمان در منزل فراهم کردند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت : با اقدام به موقع و مناسب کارشناسان فوریت های پزشکی و با کمک و مشاوره پزشک مستقر در واحد دیسپچ ،مادر باردار به صورت طبیعی و موفقیت آمیز فرزند خود را درخانه به دنیا آورد.

به گفته این مسئول مادر و فرزند دختر پس از دریافت خدمات اولیه درمانی و حمایتی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی ،با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ جهت تکمیل روند مراقبت های درمانی به بیمارستان معرفی زاده منتقل شده و با حال عمومی کاملا مطلوب تحویل زایشگاه شدند.

در پایان از تلاش پرسنل اورژانس این مرکز، عباس شاوردی، حسین نیسی، و پرسنل واحد مرکز ارتباطات (دیسپج) تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.