پرداخت ۵۰ همت از مطالبات بخش تولیدکنندگان برق

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: در سه سال گذشته ۵۰ همت که شامل نیمی از مطالبات تولیدکنندگان برق می شود، پرداخت شده است.

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت برق ایران  وسخنگوی صنعت برق در رادیو اقتصاد با بیان اینکه رئیس جمهور شهید به حوزه انرژی برق توجه خاص داشتند، گفت: رئیس جمهور شهید سعی داشتند در تمامی جلسات عالی انرژی  حضور مستمری داشته باشند و دستورات لازم برای تامین برق را ارائه دهند.

وی ادامه داد: در طول خدمت ایشان در حوزه صنعت برق ۹ هزار مگاوات نیروگاه احداث شده و یا به ظرفیت کشور اضافه شد.

رجبی مشهدی بیان کرد: در طول خدمت، ایشان سعی داشتند که  تعرفه سمت  مردم  باشد بنابراین تعرفه ها  چندان تغییر نکرد و مصرف برق زیر الگو بود اما برای مشترکان پر مصرف تعرفه های برق  به گونه ای باید باشد که برق به سایر مشترکان هم برسد.

مدیر‌‌عامل شرکت برق ایران افزود: رئیس جمهور شهید همواره پیگیر پرداخت مطالبات تولیدکنندگان برق بود به طوریکه در دو سال گذشته ۵۰ همت از مطالبات بخش تولیدکنندگان  نیروگاه های خصوصی وپیمانکاران برق پرداخت شد و  این میزان، عدد قابل توجهی بود و نیمی از مطالبات برق پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه ایشان تامین برق روستاها  را همواره در اولویت خود قرار داده بود، گفت: تامین برق  دراغلب روستاها انجام شده است و تنها تعدادی از روستاها باقی مانده که به آنها هم به دلیل کوچ نشین بودن، بسته های انرژی سیار ارائه کرده ایم.

رجبی مشهدی اظهار کرد: همواره به دنبال راهکارها برای توسعه سرمایه‌گذاری بوده ایم و در دوسال گذشته در بخش خانگی خاموشی نداشته ایم.

 

برچسب ها: برق ، صنعت برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار