امام جمعه موقت مهاباد:

آیت‌الله رئیسی نمونه یک مسئول متعهد و انقلابی بود

امام جمعه موقت مهاباد گفت: آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور شهید نمونه یک مسئول متعهد و انقلابی بود که خدمات صادقانه و بی‌منت او جاودانه خواهد ماند.

ماموستا سلیمان رشیدی‌ امام جمعه موقت مهاباد در خطبه نماز جمعه این هفته، گفت: ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری رئیس‌جمهور فقید و حضور با علاقه در بین مردم به ویژه محرومان، این شخصیت والامقام را به یک چهره محبوب تبدیل کرده بود.

وی با بیان اینکه خدمات شایسته این شخصیت عالم به‌ویژه در آذربایجان‌غربی ماندگار است، اضافه کرد: شهادت بهترین پاداش برای خدمات بدون وقفه آیت‌الله رئیسی در طول انقلاب اسلامی بود که در حین خدمت به خلق خدا به آن نایل آمد.

امام جمعه موقت مهاباد عدالت محوری را از ویژگی‌های بارز رئیس‌جمهور شهید دانست و ادامه داد: توجه یکسان به همه اقشار و اقوام به ویژه افراد محروم زبانزد و در مناطق مختلف کشور نیز برای اقوام و مذاهب پیام آور دوستی و اتحاد اسلامی بود.

ماموستا رشیدی با اشاره به سیاست‌های خارجی این عالم دینی، اظهار کرد: همبستگی با کشور‌های عربی و مسلمان منطقه نیز باعث ایجاد مراودات و همکاری شده و روحیه وحدت را در منطقه زنده نگه داشته است.

وی این حادثه جانسوز را از طرف شهروندان مهابادی به مقام معظم رهبری و کل مردم ایران تسلیت گفت و از ابراز همدردی مردم طی چند روز گذشته نیز قدردانی کرد.

امام جمعه موقت مهاباد در ادامه به تداوم کشتار‌های رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اشغالی اشاره کرد و افزود: سکوت در مقابل قتل و مسلمانان بار دیگر ادعای دروغین مدعیان حقوق بشر ثابت کرد و نشان داد استکبار جهانی، هیچگاه خیر و صلاح مسلمانان را نخواسته است.

وی با تاکید بر خدمت به هم نوع برای گره‌گشایی از مشکلات مردم در ادامه گفت: گره باز کردن از کار سایرین و بی‌تفاوت نبودن در برابر گرفتاری‌ها و رنج‌های سایر افراد جامعه، جزو تاکیدات و توصیه‌های الهی بوده و موجب سعادت دنیوی و اخروی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.