مراسم گرامیداشت ۳ خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر در مهرستان برگزار شد

مراسم سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و نواختن زنگ ایثار و مقاومت با حضور مسئولین و همه اقشار مردم مهرستان در محل مسجد امام حسین (ع) شهرستان برگزار شد

 ناصر دُرازهی فرماندار شهرستان مهرستان، بیان کرد: خرمشهر را خدا از دست رژیم بعثی عراق و صدام حسین خودفروخته استکبار و غرب آزاد کرد.
 
 وی افزود: شخصیت‌های شهید بزرگی همچون؛ سردار کاظمی، صیاد شیرازی، متوسلیان در آزادسازی خرمشهر قهرمان به همراه رزمندگان سرافراز میهن نقش‌آفرینی کردند و صدام ملعون و متحدان تا دندان مسلح او را از خاک پاک و مقدس ایران عزیز بیرون انداختند.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید خوش‌رو، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مهرستان، آزادسازی خرمشهر را اوج اقتدار ملت ایران با دستان خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح دانست و: ملت شریف ایران با رزمندگان جان‌برکف در جنگ تحمیلی نشان دادند که حتی با دستان خالی اجازه نخواهند داد که دشمن یک وجب از خاک ایران را چپاول کند.
 
وی افزود: ایران اقتدار خاورمیانه و یکی از قدرت‌های جهان است، دشمنان همواره برای ضربه‌زدن به آن نقشه‌های شومی داشته‌اند و دارند؛ ولی کشور با وجود فرزندان قهرمان نخواهد گذاشت آنها این آرزوی پلید خود را به انجام رسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار