بیش از ۷ هزار قطعه زمین تحویل روستا‌ییان مهاباد می‌شود

فرماندار ویژه مهاباد گفت: هم‌اکنون ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه زمین در روستا‌های این شهرستان آماده تحویل به متقاضیان مسکن است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در ارتباط با استفاده از ظرفیت روستا‌ها برای ساخت خانه مسکونی، گفت: ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه زمین در سطح روستا‌های حاشیه این شهر آماده تحویل به متقاضیان مسکن برای ساخت و ساز و خانه دار شدن مردم است.

وی با بیان اینکه موقعیت این قطعات بسیار مناسب است، افزود: ۱۹۱ هکتار زمین در سطح ۶ روستای کهریزه شیخان، حمزه آباد، دوستعلی، یوسفکند، پیربله و لاچین در قالب هزار و ۱۷۹ قطعه زمین الحاق به محدوده شده و آماده تحویل به متقاضیان است.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه هر قطعه زمین بسته به تعداد متقاضیان به یک یا چند نفر واگذار خواهد شد، اضافه کرد: همچنین در شهر‌های تازه تاسیس گوگ تپه و خلیفان در راستای کمک به بخش مسکن به ترتیب ۲ هزار و ۷۷ و ۱۳۳ قطعه برای واگذاری پیش بینی شده است.

عباسی در ادامه ضمن انتقاد از وضعیت تعاونی‌های مسکن  در ادامه گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به بررسی تمامی تعاونی‌های مسکن و حل مشکلات و معرفی افراد متخلف با هدف کمک به حل مشکلات آنها و تکمیل ساخت و ساز‌ها اقدام کند.

وی یادآور شد: وضعیت اجاره و ودیعه مسکن در سطح شهرستان مردم را دچار گرفتاری کرده و لازم است همه دستگاه‌ها نسبت به انجام وظیفه در راستای کمک به تولید مسکن و بهبود وضعیت اجاره تلاش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.