گرامیداشت یاد شهدای خدمت در امامزاده عبدالله همدان

مراسم یادبود شهدای خدمت در آستان مقدس امامزاده عبدالله همدان برگزار شد.

استاندار همدان در این مراسم گفت: از زمان ارتحال ملکوتی امام راحل، چنین تشییع پیکر‌هایی سابقه نداشت و مراسم شهید قاسم سلیمانی را هم می‌توان مشابه همین حضور حماسی دانست و آنرا حاصل رفتار و منش این خادم ملت دانست.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: اگر ما رییس جمهور کشورمان را از دست دادیم دل خوش این هستیم که سایه فردی شایسته همچون رهبر معظم انقلاب بر سر جامعه، امت اسلامی و مظلومان جهان است و ایشان فردی هستند که امید می‌دهند و راه را برای ما روشن و هموار می‌کنند.

او همچنین مهمترین خصلت آیت‌الله رئیسی را خدمتگزاری به مردم در همه شرایط دانست و گفت: مردم پس از شنیدن خبر سانحه پیش آمده برای رئیس جمهور برای سلامتی آنها دست به دعا برداشتند، اما با خبر شهادت ایشان و همراهانشان همه یکپارچه عزادار شدند.

استاندار همدان گفت: در آخرین جلسه‌ای که با شهید رئیسی داشتیم به همه ما تاکید داشتند، امسال سال آخر دولت است و ضروری است برای خدمت به مردم از همه توان خود استفاده کنید.

علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به شهید امیر عبدالهیان گفت: همه عمر خود را صرف مستضعفان و محرومان کرد و در ارتباط با غزه دیپلماسی قوی را در میدان پیاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.