خدمت انقلابی و جهادی بهترین راه ادای احترام به رئیس جمهور شهید

حمزه عشوری گفت: خدمتگزاری صادقانه و خالصانه در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، عامل اصلی محبوبیت شهید آیت‌الله رئیسی بود و خدمت انقلابی و جهادی ، بهترین راه ممکن برای ادای احترام به رئیس جمهور شهید است.

حمزه عشوری ضمن ابراز تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان گفت: اگرچه از دست دادن رئیس جمهور فقید، فاجعه دردناکی است اما بنا به گفته مقام معظم رهبری، راه خدمت همچنان باز و هموار است و ما مدیران باید با کار و تلاش جهادی، ادامه دهنده راه شهیدان و رئیس جمهور شهید باشیم.

وی افزود: آیت الله ابراهیم رئیسی از لحظه‌ای که فعالیت های خویش را برای سربلندی ایران و تلاش برای بهبود شرایط مردم آغاز کرد، علی رغم تمامی فشارها، ‌امید را در دل‌های مردم زنده کرد و بنیانگذار مکتبی شد که مفهوم خدمت را باز تعریف کرده و ترازی دیگر از خدمتگزاری و تلاش برای پیشرفت و اعتلای ایران را به نمایش گذاشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان ادامه داد: امروز همه دنیا شاهد هستند که نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های دشمنان خبیس و کینه توز، در حال پیشرفت و توسعه است و با عظمت و مستقل به مسیر خود ادامه می‌دهد که این موضوع به برکت مردمی بودن دولتمردان و به پشتوانه ولایت فقیه در کشور است. وی ادامه داد: مدیران باید همانند رییس جمهوری که در حال خدمت شهید شد، محکم بایستند و کار نیمه تمام بر زمین مانده را به اتمام برسانند.

عشوری در پایان افزود: با شهدای خدمت و همه شهیدان والامقام این کشور عهد و پیمان می‌بندیم که با حمایت‌ و مشارکت مردمی و با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، مسیر پیشرفت کشور را همچنان ادامه خواهیم داد تا شاهد رشد و شکوفایی روزافزون ایران اسلامی باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.