تعطیلی طرحی مهم در یاسوج برای رفع گره ترافیکی

عملیات اجرای طرح ۴۵ متری یاسوج که از سال ۹۸ آغاز شده و طرحی مهم در کاهش ترافیک این شهر است تعطیل و رهاشده است.

 بازگشایی معبر ۴۵ متری شرف آباد - زیرتل که بزرگترین خیابان طرح تفصیلی شهر یاسوج است، در از ۲۴ تیرماه سال ۱۳۹۸ در دستور کار قرار گرفت.

به گفته شهردار وقت حدود ۸۰ درصد توافق‌های لازم با معارض‌های محلی برای آزاد سازی این طرح انجام شده بود. اما این طرح به دلایل نامشخصی نیمه کاره رها شد.
 
برای دومین بار عملیات اجرایی معبر ۴۵ متری غرب شهر یاسوج از ششم فروردین سال ۱۳۹۷ آغاز،   اما به دلیل معارضات مردمی به مدت ۶ سال متوقف شد.
 
احداث کمربندی آیت الله ملک حسینی که به دلیل وجود معارضات مردمی، ۶ سال متوقف شده بود، روز ۱۸ دی ۱۴۰۱ دوباره فعال شد.
چندین بار مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد از رفع معارضات مردمی این جاده خبرداده بودند، اما همچنان این طرح تعطیل و هیچ اقدامی برای آن انجام نمی‌شود.
 
پیش‌تر از سوی معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام شده بود که پروژه ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی اعتبار دارد؛ اما جای سوال اینجا است چرا با وجود اعتبار این طرح مهم تعطیل است.
 
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از طرح‌های مهم که تأثیر بسزایی در کاهش ترافیک شهر یاسوج دارد، ۴۵ متری آیت‌الله ملک‌حسینی است.
 
علی محمد روستا افزود: این پروژه معارضاتی دارد که قرار است جلسه‌ای با حضور مالکان برگزار کنیم و تدبیری برای رفع معارضان اندیشیده شود.
 
وی ادامه داد: همچنین شهرداری یاسوج قرار است که از سمت بلکو شروع به کار کند که هر چه سریعتر این طرح مهم به بهره‌برداری برسد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.