بهره برداری از ۴۶ طرح تولیدی و عمرانی جهادکشاورزی در استان اردبیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تعداد ۴۶ طرح تولیدی و عمرانی جهاد کشاورزی این استان آماده بهره‌برداری شده است.

نوبخت اژدری گفت: برای اجرای این طرح‌ها در مجموع بالغ بر یک هزار و ۶۶۲ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که با بهره‌برداری از آنها، برای ۷۸۲ نفر به صورت مستقیم و برای ۴۳۳ نفر به صورت غیرمستقیم زمینه اشتغال ایجاد شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: آیین‌های گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی از ۲۱ تا ۲۷ خردادماه در استان برگزار شده و طی این هفته، طرح‌های آماده شده به بهره‌برداری خواهد رسید.
به گفته او، تعداد ۳۲ مورد از این طرح‌ها با صرف ۷۲۲ میلیارد ریال اعتبار در حوزه آب و خاک آماده بهره برداری شده که با افتتاح آنها برای تعداد ۷۳۴ نفر به صورت مستقیم و برای تعداد ۳۹۵ نفر به صورت غیرمستقیم فرصت اشتغال ایجاد خواهد شد.
اژدری گفت: تعداد چهار مورد از این طرح‌ها نیز در حوزه دام و طیور با ۱۶۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری اجرا شده که با بهره‌برداری از آنها، برای تعداد ۳۴ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم زمینه اشتغال ایجاد خواهد کرد.
او اظهار کرد: تعداد سه مورد از این طرح‌ها در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی با سرمایه‌گذاری ۴۹۸ میلیارد ریال، یک فقره در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، سه مورد از این طرح‌ها در حوزه تحقیقات و ترویج کشاورزی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، یک مورد در حوزه شرکت شهرک‌های کشاورزی با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی و ۲ مورد از این طرح‌ها نیز در حوزه امور عشایری با صرف ۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده که در هفته جهاد کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.