مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در رشت

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: خون رییس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت، زمینه ساز اعتلای جامعه‌ی اسلامی و تسریع در تحقق تمدن نوین اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در مراسم بزرگداشت رییس جمهور شهید و همراهانش در حسینیه‌ی حضرت ابالفضل سپاه قدس در رشت با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای سانحه‌ی بالگرد حامل رییس جمهور، بر لزوم تداوم راه شهدا تاکید کرد و افزود: ولایتمداری، اخلاص، روحیه‌ی مردمداری و خدمتگزاری، از وجوه بارز این شهدا بود که با پیروی از عملکرد رییس جمهور شهید، هدف مهمی، چون اعتلای جامعه‌ی اسلامی را دنبال می‌کردند.

سردار حمید دامغانی افزود: شهادت رییس جمهور آیت الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت، زمینه ساز اعتلای جامعه و تسریع در تحقق تمدن نوین اسلامی است که حرکت در مسیر بالندگی و سرافرازی این ملت را تداوم خواهد بخشید.


وی پیروی از الگو‌های رفتاری و شخصیتی برجای مانده از رییس جمهور شهید را برای همه مدیران و خدمتگزاران جامعه‌ی ایران اسلامی ضروری دانست و تصریح کرد: ارزش‌هایی همچون نوع دوستی، ساده زیستی، ارزش مداری و معنویت گرایی از ویژگی‌های برجسته شخصیت‌هایی است که جان در کف اخلاص گرفته و در راه آرمان‌های والای انقلاب اسلامی فدا کرده اند.

درادامه‌ی این مراسم ، حاضران با نوحه سرایی و عزاداری، یاد و خاطره‌ی رییس جمهور شهید آیت رئیسی و دیگر شهدای خدمت را گرامی داشتند. 

 

برچسب ها: عزاداری ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.