وحیدی:

مسیر خدمت با جدیت دنبال می‌شود

وزیر کشور امروز در بدو ورود به گیلان گفت: مسیر خدمت توسط دولتمردان با جدیت دنبال می‌شود.

 احمد وحیدی، وزیر کشور دقایقی قبل برای شرکت در مراسم استانی بزرگداشت رئیس جمهور شهید و همراهانش با استقبال استاندار، فرمانده سپاه قدس و دیگر مسئولان در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت وارد گیلان شد.

او گفت: گیلان و رشت همواره مهد پاسداشت خون شهیدان بوده و خاطرات بسیاری از رشادت‌های شهیدان این مرز و بوم در دفاع مقدس و جبهه‌های مقاومت در یاد‌ها ثبت شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه حضور مردم در مراسم تشییع شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی حاکی از رضایت مردم از رئیس جمهور شهید است، افزود: مردم با حضور میلیونی خود در مراسم تشییع شهید رئیسی نشان دادند که قدردان خادمان خالص و واقعی خود هستند.

 وحیدی با تأکید بر ادامه دار بودن مسیر خدمت توسط دولتمردان تصریح کرد: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سفر به گیلان بر حل مشکلات حوزه زیست محیطی، پسماند، احیای واحد‌های تولیدی و رفع دغدغه کشاورزان و برنجکاران، اقتصاد دریا محور اقدامات خوبی انجام دادند که جزء سیاست‌های جدی است که با قدرت این تأکیدات شهید جمهور ادامه خواهد داشت.

وزیر کشور وارد رشت شد

اجتماع مردم ولایتمدار گیلان در نکوداشت رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان امروز (یکشنبه ۶ خرداد ماه) در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.

وزیر کشور وارد رشت شد

وزیر کشور قبل از حضور در مراسم و سخنرانی بین مردم ولایتمدار گیلان، با آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان دیدار خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.