معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش:

نیروهای مسلح ضامن اقتدار کشور هستند

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح، ضامن اقتدار و عزت کشور و میهن اسلامی بوده و همواره با ولایتمداری و تداوم راه شهدا ابهت نظام را به دنیا نشان داده‌اند.

  امیر سرتیپ کیومرث شرفی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش مستقر در خاش اظهار کرد: امروزه به برکت خون مطهر شهدا و حضور مقتدرانه نیروهای مسلح شاهد سرافرازی و عظمت ایران سربلند در ابعاد مختلف داخلی و خارجی هستیم.

وی ادامه داد: امروزه ایران اسلامی در دنیا حرف برای گفتن دارد و همه این توفیقات به برکت ولایتمداری مردم مومن، انقلابی، وفاداری و ولایت‌پذیری نیروهای مسلح و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب به دست آمده و شهیدان راه خدمت نیز نشان داده‌اند که در شرایط دشوار برای خدمت به مردم آمادگی دارند و این مهم را با نثار خون خود و شهادت نشان داده و به اثبات رسانیدند.

امیر سرتیپ عادل حیدری فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان نیز گفت: همه نیروهای مسلح آماده جانفشانی برای اسلام و آرمان های اسلامی و انقلابی هستند و از مرزها، خاک و ارزش های کشور و ملت بزرگ ایران صیانت می‌کنند.
مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش هم از خدمات نیروهای مسلح به مردم ایران قدردانی کرد.
صاحب گل صالحی فرماندار خاش نیز اظهارکرد: کارگاه‌های سازندگی در کشور و نقاط مختلف سیستان و بلوچستان و شهرستان خاش برپا و خدمت رسانی به مردم با قوت تداوم دارد و بعد از شهادت رییس‌ جمهور فقید و شهدای راه خدمت، حرکت انقلاب و خدمت با شتاب و اقتدار بیشتری تداوم و جریان دارد.

  در این مراسم یاد و خاطره شهدای راه اسلام، انقلاب، دوران دفاع مقدس، جبهه مقاومت و خدمت گرامی داشته شد و امیر سرتیپ شرفی معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش به بیان ویژگی های بارز شهداء پرداخت‌.

از خدمات امیر سرتیپ دوم محمد غیجی فرمانده سابق تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش مستقر در خاش تجلیل و سرهنگ زرهی ستاد حسینعلی نظری به عنوان فرمانده جدید این یگان معرفی و منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.