بهره برداری از مجتمع آبرسانی تراب با ۲۵ روستا

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : مجتمع آبرسانی «تراب» با ۲۵ روستا قبل از تنش آبی تابستان امسال وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

داوودیان مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه طی بازدیدی که از تمامی جبهه‌های کاری پروژه انجام شد گفت : کار‌های باقی‌مانده پروژه از جمله لوله‌گذاری خط پمپاژ به طول یک‌هزار متر از بیگرضایی تا داربادام در اسرع وقت اجرا و آب سالم از این خط به مخزن داربادام و متعاقبا به شهر سرمست انتقال می‌یابد.

وی افزود: مجتمع تراب یکی از ابر پروژه‌های آبرسانی در حوزه محرومیت زدایی با همکاری بسیج سازندگی استان معین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با ۲۵ روستا و شهر سرمست در دست اجرا است که تاکنون روستا‌های «امیرآباد» و «تراب» آن وارد مدار بهره‌برداری شده‌اند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه عنوان کرد: تاکنون در این مجتمع سه حلقه چاه عمیق حفرشده، ۱۳ باب مخزن و ۲ ایستگاه پمپاژ ساخته شده و بیش از ۶۰ کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه به صورت جهادی در چندین فاز اجرایی فعال است و قبل از تنش آبی تابستان سال‌جاری، شهر سرمست و روستا‌های مسیر آبرسانی و وارد مدار بهره‌برداری خواهند شد .

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.