فرمانده سپاه آذرشهر مطرح کرد؛

ضرورت تداوم مکتب جهادی و مدیریت انقلابی شهید آیت الله رئیسی

فرمانده سپاه آذرشهر بر ضرورت تداوم مکتب جهادی و مدیریت انقلابی شهید آیت الله رئیسی تاکید کرد.

 سرهنگ حقیقت در مراسم یادواره شهدای سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و هیئت همراه که در روستای امیردیزج آذرشهر برگزار شد گفت:دولت سیزدهم الگوی مدیریت جهادی و خدمت صادقانه به مردم بود و باید در پاسداشت خون شهدا این رویه جهادی و انقلابی شهیدآیت الله رئیسی برای مدیران سرمشق و الگو باقی بماند و تداوم یابد.

سرهنگ حقیقت حضور باشکوه مردم در مراسم گرامیداشت شهدا را محصول رویش‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در بدرقه، تشییع و تدفین شهدا محصول رویش‌های انقلاب است و این حضور بی نظیر گواه روشنی بر وفاداری مردم به شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و این حضور حماسی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر بدخواهان و توطئه گران بیمه کرد.

فرمانده سپاه ناحیه آذرشهر گفت: شهید آیت الله رئیسی در اوج تحریم‌ها ، مشکلات داخلی و وجود مشکلات اقتصادی و سیاسی توانست با رویکرد جهادی و انقلابی تحولات بسیار عظیمی در حوزه اقتصادی، دیپلماسی خارجی ایجاد کند و همچنین طر‌حهای عمرانی زیر ساختی بزرگی را در کشورمان به بهره برداری برساند که سرانجام در سایه اخلاصی و روحیه جهادی خود در راه خدمت به کشورمان جان شیرینش را در طبق اخلاص گذاشت و به شهادت رسید.

وی افزود: حضور آگاهانه مردم در انتخابات آتی ریاست جمهوری و تشکیل دولت قوی در تراز انقلاب اسلامی گام بسیار مهمی در استمرار مکتب شهید آیت الله رئیسی و پاسداشت خون شهدا و سردار حاج قاسم سلیمانی است.

سرهنگ حقیقت با اشاره به وضعیت حساس کشور در شرایط کنونی افزود: با عنایت ویژه حضرت ولیعصر (عج) و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همچنین به پشتوانه مردم بصیر پس از شهادت رئیس جمهور و همراهانش خللی در مدیریت کشور به وجود نخواهد آمد و ایران اسلامی این برهه حساس را به سلامت پشت سر خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد:امید است شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات ۸ تیر و انتخاب دولت کارآمد، انقلابی ، جهادی و مطابق با شاخص‌های مدیریتی شهید آیت الله رئیسی باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.