صهیونیست‌ها دو پیشنهاد به میانجی‌ها ارائه کردند

منابع صهیونیستی ادعا کردند سران این رژیم به میانجی‌ها دو پیشنهاد دیگر ارائه کردند تا مذاکرات تبادل اسرا آغاز شود.

سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که رژیم صهیونیستی دو پیشنهاد برای پیشبرد بحث در مورد معامله تبادل اسرا به میانجی‌گران ارائه کرده است.

براساس گزارشاتی که سایت آمریکایی آکسیوس داده است مقامات آمریکایی و اسرائیلی ادعا کردند که در نشستی که روز جمعه در پاریس بین مدیر اطلاعات آمریکا، رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد و نخست وزیر قطر برگزار شد، پیشرفت‌هایی در جهت از سرگیری مذاکرات برای آزادی اسرا از غزه حاصل شد. 

خبرگزاری النشره در این خصوص نوشت: مذاکرات غیرمستقیم بین اسرائیل و حماس در مورد توافق احتمالی برای آزادی اسرا که می‌تواند منجر به آتش بس موقت شود، دو هفته پیش پس از چند روز گفتگو در قاهره و دوحه به بن بست رسید.

یک مقام ارشد صهیونیستی روز شنبه به خبرنگاران تایید کرد که دیوید بارنیا، مدیر موساد، با رئیس سیا و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر خارجه قطر درباره توسعه چارچوبی برای از سرگیری مذاکرات برای آزادی اسرا گفتگو کرده است.

پیش از این منابع صهیونیستی روز گذشته ادعا کردند که مذاکرات آتش بس میان این رژیم و جنبش حماس فلسطین به زودی آغاز خواهد شد، اما این بار به جای قاهره، پایتخت قطر میزبان این مذاکرات است.

این درحالی است که یکی از رهبران مقاومت فلسطین در گفتگو با شبکه خبری «المیادین»، ادعاهای رژیم اشغالگر درباره بازگشت به مذاکرات از روز سه‌شنبه را رد و تاکید کرد که تل‌آویو در این زمینه جدی نیست اما در مقابل حماس متعهد به متوقف کردن کشتارها علیه مردم غزه است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
مرگ بر صهیونیستها
آخرین اخبار